Pesanan penaja:

presenting my second baby

sandal bunga-bunga
* tajuk lama: percaya padaku*


have fun!

Monday, March 18, 2013

my second baby :)

ehem....ehemmm *mic check*

Assalamualaikum dan selamat sejahtera

buat sesiapa yang tertunggu-tunggu, kini saya persembahkan *oh yeah, too much*

sandal bunga-bunga!




novel bulan april keluaran jemari seni



sebelum ini dikenali sebagai percaya padaku dalam blog. 
sekarang dah tak payah nak tunggu update dari saya sebab dah ada full version :)


sebenarnya saya takut kalau-kalau cerita ni tak menepati expectation semua orang. saya nak minta maaf in advance kalau cerita ini tak seperti yang anda harapkan.


terima kasih saya ucapkan pada semua yang setia menunggu. sebenarnya saya dah tahu lama bila novel ni nak diterbitkan cuma saya nak tunggu sampai cover dia siap. 


sekali lagi, terima kasih atas sokongan anda. jumpa di pesta buku nanti, insyaallah :)


p/s: jadual penulis saya akan upload kemudian bila dah confirm nanti :)


11 comments:

Anonymous said...

buku ni ada x masa pesta buku nanti?

bella rokie said...

terima kasih la sebab siapkan buku ni tahun ni. alhamdulillah rezeki dapat peluk zahran malam april nnt. ;p
good luck dalam promosi buku ni nnt. kita sama-sama doa jadi best seller k ^^

| feynaa | said...

wahh tak sabar nak tunggu bulan 4 nnt :D

uly ct rulyah said...

wah...wah...tuan tanah gempak largh...dlm diam tetibe je klua 2nd baby...salute sesangat..update ckit largh cter nie kt blog..da lme sgt da mcm lupe hikayat Zahran n Iza nie...novel nie guarantee best nyer tgok judul pn da cnfrm mst klu bace senyum sengsorang...(.~_~.) syabas Ziela tk sbr rasanye nk memiliki novel nie ♥♥♥

hani said...

am so gonna buy your second baby =))

Fatin Pidrus said...

Finally kak..Thank you for your hard work. Now I can day dream again. =)

SaveMySoul said...

dapat dah...
bila author ada kat pesta buku?

lovemeornot said...

best la cite ni.. i pun tak jangka ending macam tu...
overall sgt best i suka novel u.

Anonymous said...

as salam penulis, saya dah beli dan dah baca novel sandal bunga2 (percaya padaku) selepas bab 13 (seperti dlm blog ini)saya rasa sangat kecewa sebab jalan cerita novel ini 100% serupa dengan novel Reya semanis macaron pon keluaran Jemari Seni. nasihat saya jangan turutkan arus biznes syrkt yng gila utung dan rating tapi tulis dengan ikhlas dan setiap wang hasil bakat dari Allah adalah rezeki yng diberkati .

-TAJ-

DHIYA AJANZ said...

Nak baby ke 3 boleh?

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)